duminică, 30 iulie 2017

Produse cosmetice la reducere




    Fetelor, astăzi vă dau de veste că cei de la 1001cosmetice au redus preţurile produselor de pe site, inclusiv ale cosmeticelor nou adăugate. Sigur sunteţi familiarizate cu magazinul online, iar dacă nu, aflaţi că este cea mai cunoscută platformă virtuală prin intermediul căreia se vând produse accesibile (de tip drugstore). Preţurile sunt mult mai avantajoase decât în magazinele fizice iar din experienţa avută cu acest site vă spun că sunt şi proaspete, în sensul că sunt fabricate recent, nu vorbim despre cosmetice în pragul expirării. Eu verific mereu data achiziţiilor pe checkcosmetic.net pentru a mă asigura că nu folosesc un produs foarte vechi; dacă termenul arată suspect atunci evit anumite magazine pe viitor.




    Celebrul fond de ten Colorstay, în varianta pentru ten mixt/gras prevăzută cu pompiţă, este redus acum la 39 lei şi este disponibil în toate nuanţele. Îl puteţi comanda de AICI.



   Skin Match Protect de la Astor este unul dintre fondurile mele de ten preferate datorită acoperirii bune, rezistenţei decente (în lipsa pudrei!) şi a aspectului natural pe piele. Costă doar 25 lei la reducere şi este disponibil şi el în toate nuanţele. Se găseşte AICI



   Nu doar fondul de ten ci şi pudra Colorstay de la Revlon se bucură de popularitate. Ambele au fost comparate cu fondul de ten, respectiv pudra compactă Double Wear de la Estee Lauder iar multe voci au afirmat chiar că variantele Revlon sunt mai bune. Eu am avut ocazia să le am şi să le încerc pe toate şi pentru mine produsele Estee Lauder au funcţionat mai bine, însă sunt destul de asemănătoare aceste cosmetice între ele. Pentru cineva care nu e dispus să plătească sute de lei pentru un fond de ten şi o pudră, vă spun sincer că aceste variante ieftine sunt foarte bune. Pudra costă 30 lei la reducere şi o găsiţi AICI



   Iluminatorul creion de la Catrice este un alt produs pe care l-am folosit şi pe care îl recomand. Eu am folosit nuanţa 020 Ready for Champagne, adică cea bej. Am testat-o şi pe cea rozalie însă nu s-a potrivit tenului meu măsliniu, probabil ar avantaja un ten de porţelan. Iluminatorul este lichid, însă e destul de dens şi de cremos, fiind uşor de dozat. Pe site costă doar 19 lei, este disponibil în ambele nuanţe şi poate fi comandat direct de AICI



    Rujul lichid Color Riche Extraordinaire este combinaţia ideală dintre un produs pigmentat pentru buze şi un luciu cu textură finală catifelată. Pe buze are un aspect lucios, nu este un ruj cu finish mat. Îl găsiţi AICI la preţul de 35 lei, disponibil în 6 nuanţe vibrante.



   Mega Volume Collagene 24 este mascara mea preferată din categoria drugstore. Din punctul meu de vedere se aseamănă ca şi performanţă cu Grandiose de la Lancome. Oferă mult volum genelor şi pasta se usucă greu în interior. Pe mine un flacon mă ţine cel puţin o jumătate de an, pasta nu se alterează şi nu se modifică repede. L-am recomandat de multe ori pe blog, găsiţi chiar şi o recenzie completă a sa. Este redus la 37,5 lei şi în găsiţi AICI



   O pastă foarte bună are şi False Lash Superstar, pe acesta probabil l-aţi văzut pe blogul surorii mele în caz că o citiţi. Ei îi place la nebunie. L-am avut şi eu însă am folosit doar partea neagră, de baza albă m-am atins rar. Baza e potrivită pentru un efect dramatic, ajută mult la alungirea genelor. Să ştiţi că pasta neagră o acoperă în totalitate pe cea albă atunci când sunt folosite împreună, nu se întâmplă ca în cazul rimelului duo de la Maybelline, să rămână mici porţiuni albe, neacoperite. 
    False Lash Superstar costă 39 lei şi se găseşte AICI


   Sunt destul de slabă atunci când vine vorba despre lacurile de unghii, dacă-mi pică cu tronc o nuanţă o cumpăr indiferent de preţ. Tocmai de aceea cutiuţa mea conţine lacuri scumpe care nu rezistă prea bine, însă ascund culori fantastice. Când printre achiziţii vă prezint şi o ojă OPI probabil unele dintre voi se întreabă de ce continui să cumpăr lacurile lor de unghii dacă mereu mă plâng că-mi sar după o zi sau 2 de la aplicare. Nuanţele mă ispitesc, asta-i explicaţia! 
    Sally Hansen are lacuri de unghii foarte rezistente, e la polul opus. Chiar şi pe unghiile mele subţiri cele din gama Salon Manicure rezistă 3-4 zile, ba chiar până la 7 dacă aplic top coat deasupra. În Kendra o sticluţă costă 45 lei, iar pe 1001cosmetice doar 19 lei. Dacă vă tentează, găsiţi multe nuanţe disponibile AICI



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...