Review: Pastile pentru slăbit Slim Sun


   Nu vine bine primăvara că începe grija pentru perioada costumului de baie şi chiar dacă nu am probleme cu kilogramele îmi doresc ca până la vacanţa de vară să mai scap de 2-3. Tocmai de aceea am acceptat invitaţia celor de la Vegis de a încerca Slim Sun, nişte pastile pentru slăbit ce promit să reducă apetitul şi să ne ajute să slăbim sau să ne menţinem greutatea, după caz. Ca multe alte femei am încercat şi eu fel de fel de produse pentru slăbit, unele mai nasoale altele care întradevăr reduceau pofta de mâncare şi erau potrivite pentru a slăbi ninţel înaintea unui eveniment important.

    În perioada în care am luat Slim Sun (28 februarie-25 martie) am mâncat normal şi am făcut puţină mişcare, mai exact am mers mult pe jos. Nu v-am povestit dar vara trecută am avut un accident la coloană după ce am alergat pe ciment şi am ajuns la spital, iar de atunci nu mai pot face sport, nu mai pot să alerg pe distanţe lungi. Am mai încercat să ridic greutăţi dar nu mai merge, coloana mea a avut mult de suferit, nu doar din cauza acelei zile în care am alergat pe un loc cimentat ci şi a faptului că timp de peste un an am alergat 3-4 ore pe zi, fiind prea mult pentru dânsa. Închid paranteza şi revin la alimentaţie: am mâncat normal în acest interval, adică fără sucuri şi fast food, dar destul de mult, eu fiind cam mâncăcioasă din fire. La finalul lunii m-am cântărit şi nu am observat nicio schimbare, aşadar pentru mine aceste pastile nu au avut niciun efect în lipsa unui regim alimentar.
    Explicaţia poate fi aceea că un om aflat la o greutate normală slăbeşte greu cu ajutorul pastilelor, poate doar cu ajutorul celor cu efect laxativ. Nu spun nu tuturor produselor pentru slăbit, însă pe cele cu efect laxativ le-aş interzice prin lege, îţi termină sistemul digestiv, produc ulceraţii şi-n plus cine are vreme de stat toată ziua la toaletă? În schimb, mai potrivite mi se par suplimentele alimentare pe bază de crom, element chimic ce taie din pofta de mâncare sau pe bază de cafeină. Cafeaua verde este o alternativă, mie mi-au plăcut efectele sale deşi gustul său nu e bun. Şi cafeaua verde reduce apetitul. Pe genul ăsta de pastile/tratamente cred că trebuie mai degrabă insistat, nu pe cele care fie te trimit din 2 în 2 ore la wc fie ţi se umflă în burtică promiţînd marea cu sarea. 

   Pentru un tratament de o lună cu Slim Sun aveţi nevoie de două cutii de pastile. Trebuie luate câte 2 de 2 ori pe zi, înainte de mesele principale. Eu le-am luat înainte de prânz şi cină. Pastilele conţin multe ingrediente naturale ce promit scăderea apetitului, printre care fasolea albă şi chromax, despre care ştiam că sunt folosite în industria produselor pentru slăbit. Cromul, după cum vă scriam mai sus, chiar ajută la diminuarea poftei de mâncare.
   Pastilele reduc apetitul, dar în acelaşi timp oferă o stare ciudată, ca şi cum n-ai pune gura pe mâncare însă simţi că ai un gol în stomac. Asta poate să fie ceva indus, senzaţia nu era deranjantă, ar fi fost ok dacă efectul negativ ar fi fost doar acesta. Începând cu a doua săptămână de tratament, imediat după ce luam masa simţeam cum îmi vine mâncarea înapoi. O simţeam în permanenţă în zona esofagului, ca atunci când îţi rămâne o bucată de pâine în gât, cum spunem băbeşte, şi încerci să o scoţi afară. De câteva ori pe zi chiar se producea acest lucru, mâncarea se întorcea în cavitatea bucală. Acest lucru s-a petrecut până la finalul tratamentului, după ce l-am întrerupt efectul a dispărut complet. De la bun început am ştiut că pastilele sunt cauza şi nu aş fi ales să fiu cobai până la finalul unei luni calendaristice dacă acest lucru m-ar fi deranjat prea tare. Nu m-a durut nimic, nu am avut arsuri sau alte neplăceri pe care le-am constatat în alte cazuri, doar că simţeam mâncărica cum şade bine merci pe esofag, ca şi cum nu ar mai fi fost loc în stomac pentru ea. 
   
    Concluzia finală este că Slim Sun nu a dat rezultate în cazul meu în lipsa unei diete şi nu aş fi dispusă să plătesc 190 lei pentru cele două cutii necesare pentru o lună. În cazul meu funcţionează bine o alimentaţie bazată pe cât mai multe alimente alcaline, acestea solicită foarte puţin apartul digestiv şi întăresc sistemul imunitar. Iaurtul, fructele, legumele, intră în această categorie. Îmi plac mult dulciurile şi încerc să le mănânc doar în prima parte a zilei pentru ca organismul să reuşească să le digere şi să le transforme în energie până la lăsarea nopţii. 
    Nu închei fără să las o notă asupra produselor pentru slăbit din plante. Faptul că sunt 100% naturale nu le face sigure pentru organism, acele plante pot fi acide, iritante, otrăvitoare, pot fi alăturate greşit, pot acţiona diferit în funcţie de aciditatea gastrică a fiecărui om. Pastilele sau ceaiurile din plante, fie ele de slăbit sau nu, nu-s automat sigure, deci nu vă lăsaţi convinse doar de faptul că luaţi ceva natural. Laxativele chinezeşti sunt tot din plante şi ştiţi foarte bine cum acţionează şi la câte cazuri de colon iritabil şi ulcer au dus. 


Comentarii