Review: Instant Cuticle Remover Sally Hansen


   Instant Cuticle Remover este un produs marca Sally Hansen foarte popular şi apreciat. Promite că dizolvă în doar 15 secunde cuticulele, lăsând pielea din jurul unghiilor nedetă şi hidratată. Eu l-am cumpărat în primul rând pentru a scăpa de cuticulele din jurul unghiilor de la picioare, pentru că vine senzonul sandalelor iar pedichiura trebuie să arate decent, însă l-am folosit şi pentru unghiile de la mâini, cum altfel?!


    Într-un recipient albastru din plastic se află produsul magic ce are consistenţa unui gel nu foarte dens, însă suficient de gros încât să nu curgă de pe unghie. Se aplică de jur împrejurul unghiei în strat subţire, acoperind şi pielea de pe această porţiune. Dacă aveţi zone mai îngroşate aplicaţi şi acolo, căci produsul va acţiona inclusiv asupra pielii întărite sau uscate.
    Eu îl aplic în jurul tuturor unghiilor de la o mână, aştept 15 secunde şi apoi împing uşor cuticula cu ajutorului unui instrument de manichiură. Puteţi folosi orice, de la o pilă metalică la un beţişor din lemn, orice obişnuiţi să utilizaţi pentru a vă cosmetiza cuticulele în mod obişnuit. După care şterg surplusul de gel cu ajutorul unei dischete din bumbac, urmând ca după să mă spăl foarte bine pe mâini cu apă călduţă şi săpun. Este foarte important să îndepărtaţi produsul de pe unghie, căci altfel aceasta se va exfolia. Nu trebuie lăsat gelul să acţioneze mai mult de 1 minut, e avertizarea producătorului!
   Rezultatele sunt vizibile de la prima aplicare, cuticulele inestetice sunt dizolvate rapid, fără a agresa unghia în vreun fel. Gelul este delicat şi nu are efecte adverse (nu ustură, nu usucă, nu irită), în condiţiile în care este folosit aşa cum am descris mai sus. Unghiile mele nu arată fenomenal în mod normal, nu stau să le îngrijesc cu migală însă ţin să arate cât de cât decent, iar Instant Cuticle Remover îmi este de folos căci nu necesită mult timp pentru a acţiona.


   Mai sus am pus o fotografie înainte de aplicarea gelului şi una după ce am folosit acest tratament pentru cuticule. În cazul pedichiurii rezultatele au fost şi mai bune, pentru că acolo am cuticule mult mai groase, cel puţin în cazul unghiilor mici îmi acoperă o bună parte din acestea şi tot timpul mă chinuiam să le raşchetez cu un cuţitaş special, adesea mă mai şi tăiam ninţel.


    Pe unghii port tot un produs Sally Hansen, mai precis lacul Complete Salon Manicure în nuanţa 374 Mauve Along. Căutam de multă vreme această nuanţă de nude care să bată înspre un roz prăfuit dar şi înspre mov...complicat, da! Costă 42 lei în Kendra, formula este lichidă însă are acoperire bună, nuanţa finală e un nude lăptos, lucios, care pe mine mă fascinează, mi se pare că pune foarte bine în evidenţă pielea măslinie sau bronzată. Sunt mulţumită şi de rezistenţa sa, este mai bună ca cea a ojelor OPI.
    Recent am folosit şi uleiul pentru cuticule cu vitamina E vândut de acest brand şi nu pot spune că e indispensabil, acţionează la fel ca uleiul de cocos cu care obişnuiam din când în când să-mi masez pielea din jurul unghiei.

   Instant Cuticle Remover se vinde în tub de 29,5 ml, suficient pentru multe luni de utilizare frecventă. În Kendra costa cam 42 lei, însă pe acesta l-am comandat de pe 1001cosmetice la mai puţin de jumătate de preţ. 
   I-am verificat codul şi este fabricat în urmă cu câteva luni, aşadar nu e vorba de un exemplar vechi. Dacă nu mă credeţi pe cuvânt vă las codul (6165AA) pentru a-l verifica pe checkfresh.com. Comand des online şi mereu verific cât de proaspete sunt cosmeticele, mai ales dacă le iau la un super preţ.
    Tot pe 1001 cosmetice găsiţi şi lacurile de unghii Complete Salon Manicure, la 19 lei, însă nu în nuanţa Mauve Along.

Comentarii

Ella a spus…
Și mie-mi place mult și ține... o veșnicie. Ojele lor mi se par faine de asemenea, am câteva din colecții diferite, iar top coatul Insta-Dri e genial, am consumat câteva sticluțe până acum.
Foarte faină nuanța ojei!
MayDay a spus…
Foarte fain rezultatul, imi place si oja nude! Hristos a inviat!

http://the-may-day.blogspot.ro/
Toma Aurora a spus…
Mihaela, abia aştept să îmi mai cumpăr şi alte nuanţe de ojă!
Te pup!
Toma Aurora a spus…
Adevărat a înviat!
Mulţumesc mult!