Review: Produsele pentru albirea dinţilor iWhite


    Produsele iWhite sunt disponibile în farmaciile Sensiblu din ţara noastră şi încă de la apariţia lor pe piaţa românească s-a vorbit şi s-a scris foarte mult despre ele. Le-am primit şi eu spre testare şi iată că sosesc cu impresii personale legate de aceste produse pentru igiena orală, menite să ne facă dinţii mai albi cu până la 8 nuanţe. 

     Sănătatea dinţilor este un subiect de interes pentru mine, de vreo 3 ani investesc foarte mulţi bani în dantură. Probabil cu banii cheltuiţi la stomatolog şi mai apoi la ortodont mi-aş fi luat o maşină drăguţă, însă nu regret deloc investiţia făcută. Tot de vreo 3 ani folosesc pastă de dinţi fără fluor, nu-i deloc un trend sau un moft, face o diferenţă enormă în privinţa sănătăţii gingiilor. Eu am suferit de gingivită, tot timpul îmi sângerau gingiile, se inflamau, erau roşiatice. Apoi m-am operat, am scăpat complet de sângerări, gingiile mele au devenit roz şi netede. Le menţin aşa graţie pastelor de dinţi fără fluor, indiferent de marcă. În prezent folosesc Kingfisher (35 lei în magazinele DM). Când se întâmplă să fiu undeva şi să n-am pasta de dinţi la mine şi sunt nevoită să folosesc Colgate sau altceva cu fluor am impresia că mă spăl cu detergent în gură, atât de sintetic şi toxic percep gustul. Pasta de dinţi iWhite nu are un gust prea sintetic, deşi conţine fluor, însă tot îl simt neplăcut. Producătorul spune că are aromă de eucalipt şi are dreptate, însă am simţit şi ceva metalic la periaj, precum gustul de sânge. Dacă şi voi aveţi sau aţi avut probleme cu gingiile, ştiţi cum se simte sângele în gură. Aceasta a fost primul lucru constatat la acest produs, gustul uşor metalic.
    Nu face foarte multă spumă şi, din punctul meu de vedere, nu albeşte dinţii. Dintre cele trei produse primite, pasta de dinţi este cea care nu albeşte deloc. După periaj dinţii scrâşnesc destul de tare, iar pentru un purtător de aparat dentar scrâşnitul e puţin dureros. Costă 39 lei, bani pe care eu nu i-aş da din două motive: 1. conţine fluor, 2. nu albeşte deloc dantura. 
     
   Trec acum la apa de gură, un produs tot la 39 lei, care albeşte instant dinţii graţie conţinutului de blue covarine. Ca şi Colgate MaxWhite, apa de gură colorează uşor dinţii şi-i înveleşte într-un film albăstrui. Imediat ce mi-am clătit gura cu ea am observat că dinţii mei sunt cu 2 nuanţe mai albi. Efectul este vizibil instant, este optic. Efectul trece foarte repede, de aceea apa de gură trebuie folosită constant.
    De netrecut cu vederea este că am perceput produsul ca fiind agresiv cu gingiile, pentru prima oară în ultimii ani mi s-au înroşit gingiile, din pricina lui. De aceea nu mi-am clătit gura cu el doar de câteva ori, apoi l-am abandonat.

     Când am primit pachetul cu produsele mi-am dat seama că n-am cum să folosesc benzile din kit-ul de albire, că n-am cum să le pun peste aparat, aşa că i le-am dat surorii mele. Kit-ul este mireasa colecţiei, este produsul cel mai scump, cam 140 lei costă şi chiar am dorit să-l testeze cineva pentru a vă spune dacă merită banii ăştia sau nu. Cătălina l-a folosit, mi-a zis că albeşte dinţii destul de bine, nu cu 8 nuanţe dar rezultatul se vede. Când m-am întâlnit eu cu ea terminase tratamentul de vreo săptămână şi n-am putut constata vreo diferenţă, efectul se pierduse deja. Şi ea s-a plâns că şi-a simţit gingiile puţin chinuite şi, spre deosebire de mine, ea a avut mereu o dantură sănătoasă.
   Noi avem dinţii destul de albi, însă albul bate înspre galben. Produsele acestea neutralizează cumva tenta gălbuie şi oferă dintelui un subton rece.

    Campania de promovare din jurul produselor iWhite este uriaşă şi observ că pe de o parte influencerii scriu aproape numai de bine despre ele, iar pe de cealaltă parte consumatorii obişnuiţi sunt nemulţumiţi şi lasă comentarii negative postărilor despre produse. Am lăsat un sumar al părerilor mele expuse mai sus şi pe pagina iWhite Sensibilu şi nu mi-a fost aprobat, deşi făcea parte din cerinţele campaniei ca eu să parcurg această etapă. În schimb este plin peretele lor de păreri irelevante de genul "îmi plac produsele pentru că protejează smalţul dinţilor", lucru de care poate doar un stomatolog şi-ar putea da seama, după multiple inspecţii făcute danturii.
    Concluzia finală e că pentru cineva cu gingii sensibile aceste produse nu-s potrivite, sunt destul de agresive, sunt scumpe şi nici nu oferă rezultate incredibile. Dacă dantura mea nu ar fi fost sensibilă aş fi cumpărat doar apa de gură, s-o am la îndemână când vreau să am rapid dinţi ceva mai albi. 


Comentarii

X a spus…
Ca de obicei, Aurora, te felicit pentru sinceritate si obiectivitate! Ma bucur ca ai scris experienta ta personala si nu o recenzie pozitiva, ca alti bloggeri. Bravo!