miercuri, 11 ianuarie 2017

Reduceri de până la 70%+ livrare gratuită pe Astratex.ro


   Până la sfârşitul zilei de 11 ianuarie cei de la Astratex oferă preţuri reduse chiar şi cu 70% la articolele de lenjerie intimă. Şi, pe deasupra, livrare gratuită pentru comenzile noastre, fără să fie nevoie să depăşim un prag valoric. Poate fi una dintre cele mai bune ocazii pentru a ne cumpăra un sutien nou sau bustiera aceea delicată, insesizabilă pe sub haine, pe care altădată am evitat să o comandăm din pricina preţului ridicat.
   Astratex este magazinul online de lenjerie intimă căruia îi sunt client fidel de aproape un an. M-a atras prin promoţiile dese şi prin faptul că adesea oferă transport gratuit, dar mai ales prin calitatea produselor. Sutienele cu dantelă sau broderie mi se par piesele cele mai deosebite şi au preţuri mai mici ca în magazinele fizice de specialitate. Mai mult, pentru fiecare comandă am primit bonus 8% din valoarea sa, sumă pe care am putut să o utilizez la următoarea rundă de cumpărături.
   Toate produsele reduse se găsesc AICI, eu le-am selectat pe cele care mi s-au părut foarte atractive!


Sutien Esta Bardot : 52 lei


Sutien Goldstone: 41 lei


Sutien Sylvana: 69 lei


Slip Donni: 21 lei


Slip Gina: 22 lei


Slip Nicoleta: 25 lei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...