duminică, 29 ianuarie 2017

Noutăţi cosmetice pe Elefant



   Ieri am ridicat o comandă de produse Wella SP din pick-up point-ul Elefant din oraşul meu şi dacă tot era aglomerat la casă am am stat câteva minute bune şi am testat produsele expuse în vitrină. Aşa am reuşit să descopăr parfumuri şi produse noi şi, totodată, să mai încarc lista de cumpărături cu nume de cosmetice pe care mi le doresc. 
    Elefant aduce săptămânal produse noi pe site, preţurile sunt irezistibile, aproximativ pe jumătate faţă de cele practicate de magazinele fizice sau în saloane. Produsele profesionale pentru îngrijirea părului mă fac să plasez o comandă nouă atât de des, mi se par foarte accesibile, în funcţie de reducerea aplicată uneori costă cât produsele din supermarket, iar asta mi se pare o adevărată afacere!

    Îmi place şi faptul că aici găsesc produse în varianta mini, care pe mine mă ajută nu doar când călătoresc dar şi când nu-s singură dacă e inteligent să investesc o sumă considerabilă într-un produs full-size. Mostrele mi se par prea mici pentru a mă convinge precis de eficienţa unui produs, variantele mini mi se par ideale pentru o testare eficace.
    Despre produsele de styling Wella SP pe care mi le-am comandat o să scriu pe blog. Încă nu am apucat să utilizez spuma, ci numai fixativul care este grozav. Oferă o ţinută bună părului şi este foarte flexibil. Se simte în păr precum un spray texturizant, nicidecum sârmos sau lipicios. Dacă şi voi apreciaţi flexibilitatea oferită de un fixativ, atunci este o alegere potrivită acest Perfect Hold de la Wella. 
    Vă las în compania noutăţilor cosmetice de pe Elefant, sper să găsiţi lucruri interesante printre ele!


Tratament Schwarzkopf Professional Oil Miracle: 64 lei (vezi aici)


Cremă de stilizare Chi: 32 lei (vezi aici)

Tratament pentru scalp Joico: 90 lei (vezi aici)

Ser împotriva aspectului frizat Tigi: 39 lei (vezi aici)

Ruj Dolce&Gabbana Iconic: 58 lei (vezi aici)



Ruj Dolce&Gabanna Delight: 58 lei (vezi aici)


Paletă de 18 farduri Makeup Revolution: 42 lei (vezi aici)


Mascara False Lash Superstar: 30 lei (vezi aici)


Ser Visible Diffeerence Elizabeth Arden: 100 lei (vezi aici)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...