Wishlist de octombrie


   Listele de dorinţe sunt atât de utile cumpărăturilor pe care le fac. Mă ajută să stau deoparte de shoppingul impulsiv şi mă fac să-mi dau seama de lucrurile de care am nevoie cu adevărat, iar în acest mod evit să fac stocuri prea mari dintr-un anume produs cosmetic sau să-mi iau încă o pereche de încălţăminte asemănătoare cu ce am deja acasă. Pentru octombrie am pregătit un wishlist scurt.





   Pe Asos au adus modele noi de pulovere și jachete, iar eu am pus în wishlist două modele de pulovere comode, ambele în tonuri de lila. De când lira s-a devalorizat petrec tot mai mult timp pe Asos. Sfatul meu este să cumpărați în lire, nu în euro, pentru că este o valută mai avantajoasă. De exemplu, cumpărând puloverul în dungi în lire, el va costa 175 lei, iar cumpărat în euro va costa 210 lei. 



   I-am luat surorii mele niște șosete haioase de la Accessorize și mi-a rămas gândul la o pereche cu oițe pe care aș vrea să o cumpăr pentru mine. Am o slăbiciune pentru șosetele cu animăluțe!


    Perie de acest tip am mai avut, însă niciodată varianta Tangle Teezer original. Această perie reuşeşte să descurce orice tip de păr fără prea mult efort. Mie mi-au plăcut mult şi variantele mai ieftine luate din magazinul Hello Free Discount, însă acelora li s-au rupt repede perii din plastic. Tangle Teezer original se găseşte acum şi pe Elefant, în multe nuanţe. Am să merg pe ceva cu roz!


    Trebuie să îmi schimb rimelul şi voi merge pe o variantă L'Oreal şi de data aceasta. M-am decis repede asupra mascarei False Lash Wings după ce am citit câteva recenzii pe blogurile din afară. Sunt constantă asupra mărcii când vine vorba despre rimel, tot ce am încercat de la L'Oreal mi-a plăcut.



   Primer-ul ELF se află în coșul meu de cumpărături de pe Iherb. Când voi finaliza comanda sper să se afle în continuare în stoc. Este un produs bine cotat de cumpărători și chiar dacă este micuț (14 ml), are un preț convenabil.

Comentarii

Ladybug a spus…
Si eu am ochit multe pulovere pe Asos, cu greu ma abtin sa nu dau comenzi de fiecare data cand intru sa vad ce mai e nou, dar le marchez cu inimioara si dau o comanda mai mare, sper sa nu cheltuiesc foarte mult😂
In ceea ce priveste primerul de la Elf, l-am avut pe celalalt care erao pasta verde, mi-a placut destul de mult la vremea respectiva dar tin minte ca s-a consumat foarte rapid.
Pup!
Toma Aurora a spus…
Şi eu le pun inimioară şi le aştept fie să intre la reducere, fie să se bage discount de 20% pentru produsele la preţ întreg.
Şi varianta incoloră am înţeles că se termină foarte repede, dar e 20 şi ceva de lei, la preţul ăsta merită încercată.
Pupici!