Review: Fard de obraz Bella Pierre




   În vara aceasta am folosit aproape în fiecare zi un iluminator mineral Bella Pierre care mi-a plăcut foarte tare și despre care am și scris pe blog. El s-a regăsit printre favoritele lunilor de vară și nu am regretat niciun moment alegerea făcută, chiar dacă prețul mi s-a părut cam ridicat. Acum câțiva ani sora mea folosea multe produse Bella Pierre, inclusiv pensule, și mi le recomanda, mai puțin rimelurile, care nu o mulțumiseră prea tare. Pentru această toamnă am luat decizia de a apela la un fard de obraz al acestui brand și din nou mă felicit pentru alegerea făcută. 


    Dintre cele patru nuanțe disponibile am ales Desert Rose, fard de obraz mineral care îl realitate are o tentă roz, după cum am putut surprinde în swatch-ul de mai jos. Desert Rose este o nuanță de trandafiriu, aparent închisă la culoare în recipient, însă cu un aspect natural și potolit pe piele. Conține particule strălucitoare fine, puține, aspectul final al fardului fiind unul mat, foarte puțin luminos în razele soarelui.
    Se aplică la fel de bine cu oricare dintre pesulele pe care aleg să le folosesc, atât cu cele cu peri naturali, cât și cu cele cu peri artificiali. Dacă este să mă întrebați pe mine, aplicarea sa este una dintre cele mai ușoare, doar iau puțin produs pe pensulă, o scutur și o aplic rapid pe obraji. Aplicat direct peste fond de ten, fie el unul fără finish mat, nu lasă niciun fel de urmă inestetică, mi se pare ideal pentru femeile care nu se pudrează după ce folosesc fondul de ten.
    Ca și iluminatorul pe care-l am, fardul de obraz este foarte rezistent și nu se șterge de pe față peste zi. Multe produse minerale pe care le-am încercat, inclusiv fondurile de ten, mi-au lăsat impresia că rezistă mai bine pe ten decât variantele clasice.



    Nuanța trandafirie este ideală pentru orice culoare a pielii, chiar și pentru cea măslinie, așa cum este a mea. Pentru un efect mai intens, puteți apela la nuanța Suede, tot un trandafiriu, însă mai închis. Pentru tonuri naturale de maro, două alte nuanțe ne stau la dispoziție: Autumn Glow și Amaretto. Nu am optat pentru maro pentru că deja aveaam pe drum un blush bronzant Physicians Formula, comandat prin august de pe Iherb și pe care încă îl aștept.

   Prețul unei cutiuțe de fard mineral Bella Pierre este de 138 lei și poate fi comandat online de pe eMag. Pensule BareMinerals, recomandate pentru aplicarea fardurilor minerale, găsiți pe Aoro. 



Comentarii

bydee-make-up a spus…
Are o nuanta foarte placuta.
Pana acum nu am folosit produse de acest gen dar tebuie sa recunosc ca imi cam fac cu ochiul. :)
Pupici