Cumpărături SheIn



   Este pentru prima oară în ultimii doi ani când un pachet SheIn îmi sosește la poșta din localitate, de fiecare dată mergeam la vamă pentru a ridica comenzile plasate pe acest site ori erau livrate direct acasă prin curier, dacă aveau o valoare mai mare de 100$. Mi-am dat seama că ceva neobișnuit se petrece pentru că nu primisem tracking number pentru pachet, așa cum se întâmpla de regulă. Valoarea comenzii mele a fost de aproximativ 80$ și am primit-o împărțită în două pachete: într-unul erau hainele și accesoriile, iar în celălalt seturile de tatuaje temporare colorate. Livrarea a fost gratuită.

   Am pus în coșul de cumpărături două bluze în dungi, cu mânecă lungă. Pe ambele le văzusem pe LookBook și mi-a rămas mintea la ele. Sunt și foarte accesibile ca preț, cea cu dungi roșii costă 15$, iar cealaltă 13$. Pentru ambele am ales măsura S, iar croielile sunt lejere și corespund unui 36/38 EUR. Materialele sunt bune, destul de groase, sunt similare tricotajelor, nu-s din pânză subțire. Sunt elastice și se așează frumos pe corp, drept urmare o să mai comand astfel de bluze de pe site, în diferite culori.
   Bluza cu dungi roșii o puteți comanda aici.
   Bluza cu dungi albastre o puteți comanda aici.



   Pentru că bluzele cu dungi mă trimeteau cu gândul la ținute lejere, cu aer franțuzesc, am zis că e potrivit să le completez cu o pereche de ochelari cu lentile transparente și cu rame cu print leopard. Nu port decât ochelari cu acest imprimeu, recent am găsit și o pereche AJ Morgan foarte drăguță  și nu i-am putut rezista!
   Sunt ușori, au ramele mari și arată interesant. Evident, nu-s făcuți din cel mai bun material, dar nici nu arată precum o chinezărie. Sunt undeva la jumătatea distanței.
   Ochelarii costă 15$ pe site și îi găsiți disponibili aici

   În fotografia de start mai puteți vedea costumul de baie despre care v-am zis deja că îl aștept, în articolul în care v-am prezentat modelele noi de costume de baie de pe SheIn. Între timp au adus și mai multe modele, iar toate sunt destul de accesibile, având prețuri sub 20$. Despre cel din comanda de față vă pot spune că e destul de micuț în zona bustului, iar eu măsor sub 80 cm în circumferință. Mai am costume de baie SheIn, însă acesta e cel mai mic, iar măsura S nu corespunde, fiind mai degrabă un XS. În rest e foarte drăguț, materialul său este de calitate foarte bună și croiala costumul îmi avantajează silueta clepsidră.
   Nu mai este disponibil pe site, eu l-am comandat chiar în ziua în care l-au postat în magazin.

   Vara trecută mi-a plăcut să port uneori tatuaje temporare, așa că am luat și acum câteva folii. Am găsit tatuaje colorate, cu detalii roz apris, turquoise, albastru royal și în alte nuanțe puternice, vibrante. Am pus în coș și o folie cu tatuaje insecte. 4$ costă un set, iar toate modelele le găsiți aici.
   Nu sunt foarte rezistente aceste tatuaje, dar 2-3 zile vă puteți bucura de ele. Aveți grijă să nu udați foarte tare cartonul în momentul aplicării, altfel le veți compromite, nu se vor mai fixa pe piele așa cum trebuie.



Comentarii

Miu Miu a spus…
Ce interesanti sunt ochelarii. Imi plac foarte mult si cred ca ar merge si pe negru, la fel de bine.

Te pup

www.miu-miu.ro
ilda76 a spus…
Imi plac ochelarii, mi-ai amintit de o pereche cu rame asemanatoare pe care am avut-o cu ceva ani in urma. Ideea de "jumatatea diatantei" m-a amuzat!
Hmm, imi pare oarecum agresiva combinatia alb-rosu cu dungi - nu m-am gandit la asta pana acum, poate e doar o impresie de moment!
Cu tatuajele, astept poze...
Sa te bucuri de fiecare in parte, Aurora! Calda imbratisare!
Ilda
Lavender thoughts
Rokolla a spus…
Si eu astept un costum de baie de la ei si incep sa am emoții. Sper sa imi fie bun! Zilele astea ar trebui sa ajunga!

www.rokolla.blogspot.ro
Toma Aurora a spus…
Merci, Miu!
Toma Aurora a spus…
Ilda, să știi că inițial nici pe mine nu mă încânta prea tare ideea de dungi albe+roșii, însă am văzut câteva outfit-uri pe Pinterest și mi s-a părut interesant acest duo.
Mulțumesc mult pentru urări și pentru vizită!
Te pup cu drag!
Toma Aurora a spus…
Bună, Ramona!
Îți țin pumnii strânși, să îți vină cât de poate de bine!