Cum port jacheta în dungi



    Îmi place să port articole vestimentare în dungi atunci când e însorit afară, iar pentru vara aceasta m-am aprovizionat cu un număr consistent de bluze și rochițe îndungate. Și nu numai! Mi s-a părut interesantă ideea unei jachete subțiri în dungi și, deși inițial consideram că nu o să-mi fie ușor să o port, părerea s-a dovedit a fi cât se poate de falsă. Jacheta în dungi cu volănașe a devenit rapid piesă de bază în această primăvară capricioasă, fiind cochetă și destul de călduroasă în același timp.
   Poate fi purtată atât cu pantaloni, cât și cu rochie sau fustă, iar cromatic nu este foarte pretențioasă. Modelul pe care îl port este confecționat dintr-un material ușor elastic și foarte comod, iar în ziua în care am făcut fotografii m-am gândit să-l asortez unei perechi de blugi boyfriend, foarte comode, și unor espadrile argintii.





Am purtat:
Jachetă: SheIn 
Blugi boyfriend:SheIn
Espadrile Rainbow (Bonprix)
Geantă Choies

Comentarii

Mihaela Pojogu a spus…
Ce faina e, si cu volanase si mai si!
pupici
All that beauty a spus…
Esti o frumoasa! Imi place mult tinuta pe care ai alcatuit-o! Mi-am amintit ca si eu am un sacou cu dungi, maneci 3/4, confectionat din material asemanator (l-am luat de pe miniprix) si, sincera sa fiu, l-am purtat o singura data. Ma voi inspira din aceasta postare si sper sa reusesc sa-l port mai des. Pupici!
Ella a spus…
Ce frumoasă e jacheta! Îmi place și cum ai ales s-o porți, în combinații de genul ăsta aș purta-o și eu.
Andreea a spus…
Si mie imi plac dungile. Le asociez mereu cu vara. Abia astept zilele lungi, potrivit de calde, cu mult soare!
Toma Aurora a spus…
Da, volănașele fac totul!
Te pup, Miha!
Toma Aurora a spus…
Mulțumesc, Simona!
Mă bucur că ai găsit puțină inspirație în această postare.
Te pup!
Toma Aurora a spus…
Mihaela, mulțumesc! :*
Toma Aurora a spus…
Andreea, or să vină :) !
Azi m-am uitat pe prognoză și nu mai durează mult și scăpăm de ploi, cel puțin teoretic.