Colecția nouă de rochii Aisle Style



   Vă mai amintiți articolul meu despre rochiile pentru domnișoarele de onoare, de la Aisle Style? Iată că a venit momentul pentru unul nou! Și nu întâmplător, ci pentru că tocmai s-a lansat colecția nouă de rochii special create pentru fetele ce urmează să fie ajutoarele de nădejde ale mireselor.

   Modelele de pe site pot fi realizate în funcție de dimensiunile voastre și, de asemenea, vă puteți alege culoarea favorită din catalogul afișat în dreptul fiecărei rochițe. Varietatea de modele scurte, midi sau lungi asigură un portofoliu stufos pentru cele aflate în căutarea unor rochii de vis pentru domnișoarele de onoare.
   Mi-au atras atenția pastelurile, ca de fiecare dată. După părerea mea acestea arată frumos mai ales în alăturarea cu rochia albă a miresei, au un aspect delicat, nu crează un contrast puternic și nici nu concurează cu imaginea proaspetei soții. Însă și printre rochiile roșii (red bridesmaid dresses) am descoperit foarte multe modele drăguțe, așa că nu ocoliți nici categoria acestora!

    Modelele vin disponibile în măsuri de la 32 la 56, așadar se poate alege inclusiv rochia potrivită pentru o persoană foarte slăbuță sau una plus size. De asemenea, există posibilitatea de a se croi orice rochie după măsurile exacte ale purtătoarei, după cum am precizat anterior, însă acest serviciu este taxabil
   Livrarea produselor durează între 2 și 4 săptămâni, iar costul transportului se calculează în funcție de greutatea produselor dorite, de valoarea comenzii și de modalitatea de transport aleasă.















Red bridesmaid dresses


Bridesmaid dresses

Comentarii