3 aplicații de fitness pe care le recomand

ilustrație: The happy page

   V-am povestit că sunt pasionată de activitățile fizice și că de mai bine de un an practic foarte mult sport, atât în aer liber cât și în interior, la sală cât și acasă. Dacă eu am ajuns obsedată de sport, oricine poate deveni. Cât timp am fost în școală, am fost scutită la educație fizică, nu-mi plăcea deloc și nimeni nu mă putea convinge s-o practic. Probleme cu greutatea nu am avut, asta fiind principala mea scuză, că nu am nevoie să slăbesc. Între timp am descoperit o altă față a mișcării fizice, senzația de a te simți mai puternic, mai sănătos și mai binedispus. Un corp mai suplu și mai armonios, tonifiat și cu un aspect mai plăcut e, de asemenea, un alt beneficiu major.
   Aici v-am recomandat canalele de Youtube pe care le accesez atunci când vreau să fac o jumătate sau o oră de mișcare acasă. De câteva ori pe săptămână merg și la un centru de fitness (Selena Gym), unde fac aerobic (general, step aerobic, softball). Nu vă sfătuiesc neapărat să mergeți la o sală, singurul avantaj de acolo fiind doar atmosfera foarte plăcută. Pe lângă acestea, în fiecare zi mai fac câteva seturi de exerciții, ghidându-mă după trei aplicații de fitness descoperite în magazinul Play. 


   30 day fit challenges workout cuprinde 4 categorii de antrenament: pentru abdoment, folosindu-ne de greutatea corpului, flotări și genuflexiuni. Aplicația ne și arată cum să executăm exercițiile, acestea fiind ilustrate foarte frumos.



   30 day butt challenge cuprinde o serie zilnică de exerciții pentru modelarea și tonifierea posteriorului. Exercițiile cresc progresiv ca număr și intensitate, avem parte de multe genuflexiuni, așa cum era de așteptat. De data aceasta pentru fiecare exercițiu există o demonstrație video. 



   30 day arm challenge este destinată lucrării brațelor, iar rezultatele se văd de la o zi la alta. În urmă cu câteva luni nu puteam să fac nici măcar o flotare, îmi era imposibil să mă ridic de la podea. Azi fac în jur de 50, cu pauze, adunând toate seriile făcute într-o zi. La fel se petreceau lucrurile și în cazul genuflexiunilor, după 10 îmi tremurau picioarele, iar acum pot face câteva sute. Așadar, trebuie să îmbrățișați fiecare progres, nu e musai să excelați din prima. Cu cât veți persevera, cu atât corpul vostru va deveni mai puternic și veți putea face absolut orice tip de exercițiu.
   Aplicația începe cu un set de 3 flotări, numărul acestora crescând de la o zi la alta. Avem și zile de odihnă, respectați-le căci nu sunt puse aiurea în program.

   Dacă parcurgeți cele trei programe de mai sus nu aveți nevoie decât de 15-20 minute, nu-i deloc mult dacă stăm să ne gândim la timpul petrecut în fața televizorului sau a unui monitor. Toate trei sunt gratuite, nu necesită mult spațiu pentru instalare și se folosesc foarte simplu.
   Dacă pe pacurs  voi mai testa și alte aplicații pe care le consider utile, am să vă țin la curent. De asemenea, dacă aveți recomandări, nu ezitați să mi le trimiteți printr-un comentariu sau pe mail! 

Comentarii

Claudia's Choice a spus…
Am scos ai eu Abs. Sper sa ma tin de ea :)
Ella a spus…
Foarte utile recomandările tale, chiar o să le descar zilele astea și o să le încerc!
Cherry Queen a spus…
am descarcat si eu aplicatiile. Acum doar sa ma tin de treaba. :D
pupici!

Rox a spus…
f util! mi-am descarcat si eu una din aplicatia si acum urmaresc pe youtube toate cele 3 canale! merci!!
Toma Aurora a spus…
Mă bucur că vi s-a părut util articolul, fetelor!
Să aveți mult spor!