Lacurile de unghii cu aspect de gel de la Essence



   Cei de la Essence au lansat nu demult ojele cu aspect de gel. Cum au apărut în țara noastră, am mers să le caut, iar de la raft am plecat cu două nuanțe pe care le-am găsit potrivite pentru sezonul estival: 38- Love is in the air (galben pastel) și 40-Play with my mint (verde mentă). Au trecut două luni de când le-am cumpărat, timp în care le-am folosit de suficiente ori pentru a-mi face o părere despre ele. Nu s-au dovedit a fi favoritele mele, însă au și puncte forte.

   Aceste oje ce promit un finish similar gelului de unghii au o consistență mai densă decât a unor lacuri de unghii obișnuite. Pasta colorată e ceva mai groasă. În ciuda acestui aspect, aplicarea se face ușor, mulțumită pensulei late, iar oja nu se întărește în timpul aplicării. Colorarea unghiilor se face uniform, iar din două straturi oja devine perfect opacă. Atât în cazul ojei galbene, cât și a celei verzi, am apreciat acest lucru: acoperirea perfectă a unghiei!



   Cu toate că nu aplic top coat la final, unghiile sunt lucioase, iar strălucirea de oglindă se păstrează 2-3 zile pe unghie. Probabil se păstrează chiar mai mult, însă cam după 2 zile aceaste lacuri sar de pe unghiile mele și sunt nevoită să le șterg de la primele semne ale deteriorării. De ce? Pentru că spre deosebire de lacul clasic, care mai poate fi scos în lume după ce a început să se ducă puțin la vârfuri, oja acesta se desprinde inestetic. Având un efect siliconat, precum al unui cauciuc subțire aplicat peste unghie, se observă orice urmă de stricăciune a aspectului său inițial.
    În cazul în care folosesc detergent de vase ori de rufe, ojele sar instant în timpul spălării. Indiferent dacă le aplic cu două zile înainte sau cu doar câteva ore. Când fac baie, nu întâmpin această problemă. Dacă obișnuiți să faceți treburi casnice, nu cred că o să vă încânte prea tare acest fapt.

   În ciuda rezistenței mediocre, îmi place aspectul ojelor-gel de la Essence și am în plan să mai cumpăr câteva nuanțe: 10- True Love (roz zmeură), 13-Forgive me (roz pastel), 24- Indian Summer (piersică). Prețul unei sticluțe este mic, de 8-10 lei, iar nuanțele sunt plăcute. Menționez că în aceste 2 luni textura lacurilor nu s-a schimbat, acestea nu s-au îngroșat și nici nu au devenit mai greu de aplicat pe unghii. 
   Puteți cumpăra ojele direct de la standurile Essence (exemplu; din magazinele Kendra) sau online, de pe site-uri precum 1001cosmetice. Nu este nevoie să folosiți o lampă UV, lacurile se aplică precum cele obișnuite și se usucă normal.

Comentarii

Gutu Bianca Lucia a spus…
ce nuante superbe....le-am vazut in douglas dar m-am gandit ca am cam multe produse
Alina a spus…
sunt tare faine nuantele. in general nu prea umblu cu detergenti, deci e posibil sa ma multumeasca :).
Liutska a spus…
Sunt foarte frumoase nuantele si arata exceptional de bine pe unghii, dar nu rezista mai deloc...dupa MAXIM 2 zile se desprinde...asta daca am noroc sa tina 2 zile.
Lorena's blog a spus…
Wow! Ce bine arata combinatia! Si mie mi se intampla la fel, cand spal vase s-a dus manichiura mea, orice oja as avea pe unghii. :|
Ojele arata superb, iar verdele menta e demential! :)
Anda Darie a spus…
Sunt foarte frumoase culorile alese de tine, sunt exact pe gustul meu. Dacă te plângi că sar atât de ușor de pe unghii, atunci clar nu sunt produse bune pentru mine.

P.S.: S-ar, și subliniez s-ar, putea găsi și aceste oje în Auchan, iar pentru cei din Oradea, tot ce se poate să se găsească și în magazinul de cosmetice de la parterul centrului comercial Crișul Center.
Ella a spus…
Sunt superbe nuanțele alese de tine! Eu am fost mulțumită și de rezistență, chiar dacă spăl vasele, dar diferă mult de la o persoană la alta, în funcție de unghii, de base coat-ul folosit, etc. În schimb, la mine luciul se pierde mai repede.
Georgiana a spus…
Cea galbena mi se pare absolut superba! Daca nu aveam acasa 3 lacuri galbene cred ca ma duceam direct sa o cumpar, insa doar vara ma vad purtand galben pe unghii si nu are sens.
Pacat ca nu rezista mai bine!
Deea D. a spus…
Daca nu spuneai nimic despre rezistenta, cred ca ma avantam sa comand o oja, dar asa, stau cuminte.
Toma Aurora a spus…
Deea, nu rezistă bine, păcat de aspectul lor frumos pe unghie!