Pudră pentru strălucire Yves Rocher



    În urmă cu două luni am cumpărat o pudră compactă de la Yves Rocher, după ce mi s-a consumat un produs similar de la Oriflame, pudra The One IlluSkin. Îmi căzuse în mână un catalog YR și cum eram în căutarea unei pudre noi am consultat ofertele prezentate în paginile destinate produselor pentru machiaj. Așa am ajuns la pudra pentru strălucire, un produs ambalat precum unul high end, într-o casetă aurie elegantă, prevăzută cu oglindă și o perie extrem de moale și practică.


   Nu este prima pudră pentru ten de la Yves Rocher pe care o folosesc. În trecut am cumpărat de mai multe ori pudra lor pulbere, era bună și se consuma foarte greu. Un flacon mă ținea un an întreg. Știu că acea pudră este foarte iubită, multe consumatoare au scris lucruri frumoase despre ea și afirm și eu că este un produs de machiaj de bună calitate. De vreo 3-4 ori am cumpărat și pudra minerală de la Yves Rocher, un produs la fel de bun, însă vândut într-o cantitate mică, de 4 grame, ce se consuma rapid. Prețul său era ridicat, de 85 lei, și m-a descurajat s-o mai cumpăr, să fiu sinceră.

   Când mă gândesc la o pudră pentru strălucire, mă gândesc la un produs cu sidef ori cu sclipici. Dacă aș fi fost atentă la denumire, nu aș fi comandat-o. Însă m-am ghidat mai mult după poză și-am zis că e o pudră compactă clasică, în ambalaj tipic YR. De fapt, pudra nu are sclipici și nu e nici sidefată. E considerată a fi pentru strălucire pentru că nu matifiază tenul, ci-l face mai luminos.
   Este ideală pentru a fi purtată peste fondurile de ten foarte rezistente, acelea care au de regulă un finish mat. Pudra desăvârșește aspectul acestuia pe piele, diminunând acel finish mat, nu tocmai natural. E foarte fină, are un grad de acoperire mic. Dacă sunteți în căutarea unei pudre matifiante, nu o alegeți!
   Cei de la Yves Rocher spun că pudra e potrivită și persoanelor trecute de prima tinerețe și tind să le dau dreptate. Textura fiind atât de delicată, nu încarcă deloc tenul și nu există riscul de a evidenția ridurile prin surplus de produs pe piele.
    Așadar, pudra e potrivită dacă vă plac produsele aproape translucide, dacă folosiți un fond de ten cu putere mare de acoperire și doriți o pudră doar pentru o fixare ușoară sau dacă aveți tenul matur. Pentru mine e o descoperire plăcută, iar pudra îmi lasă tot timpul impresia că folosesc un produs de lux. Mirosul său este, de asemenea, unul discret, rafinat.



   Din fotografii vă puteți da seama de faptul că am consumat foarte puțină pudră din recipient, iar asta în condițiile în care am utilizat-o aproape zilnic în ultimele două luni, uneori aplicată din nou la un interval de 5-6 ore. M-am folosit la început de o pensulă EcoTools, după care, din curiozitate, am zis să încerc și aplicatorul din dotare. Niciodată n-am întâlnit o astfel de pensulă de o calitate așa bună, tot timpul mi s-a părut că producătorii pun acest aplicator mai mult de ochii lumii, conștienți fiind că mai toate femeile au acasă o pensulă pentru față.

   Pudra pentru strălucire e disponibilă în 4 nuanțe: Bej foarte deschis, Bej deschis, Bej Mediu și Bej Închis. Eu folosesc nuanța Bej Mediu. Prețul său este de 70 lei, însă în broșuri și online, costă între 45-50 lei, la reducere. 

Comentarii

Ella a spus…
Eu am nevoie de pudre care să prelungească rezistența cât mai mult, dar o s-o ți minte în caz că vreodată o să descopăr un fond de ten care să reziste „wow” pe tenul meu, dar care nu arată natural! :D
Pupici
Georgiana a spus…
Pare foarte faina, eu am nevoie de pudre matifiante in zona T mai ales, asa ca nu cred ca m-ar putea ajuta. Dar e bine de stiut ca e un produs bun, o voi tine minte!
Rokolla a spus…
Imi place mult felul in care este prezentată si faptul ca pensula este una de calitate. Imi plac mult produsele Yves Rocher si de foarte putine ori am fost dezamagita!
Sa o folosesti cu placere
Unknown a spus…
Am observat că am aceeași pudră de destul de multă vreme și încă nu am decis dacă o voi înlocui cu una minerală sau una matifiantă de la Yves Rocher.

Îmi place casetuța produsului de față și zic că seamănă cu cea a trusei cu 4 nuanțe de farduri seducătoare :).

Apreciez recenzia detaliată, care a reușit să mă lămurească în privința pudrei. :)
Toma Aurora a spus…
Mihaela, pentru matifiere nu o recomand, nu se comportă prea bine. Poate doar pe un ten uscat/normal, însă pentru unul cu tendințe de îngrășare nu face față.
Te pup, draga mea!
Toma Aurora a spus…
Georgiana, majoritatea femeilor folosesc o pudră pentru a matifia tenul, tocmai de aceea am ținut să precizez că aceasta este diferită de restul. E interesantă totuși ideea de a crea o pudră pentru iluminarea tenului, una care să nu conțină particule strălucitoare de niciun fel. :)
Toma Aurora a spus…
Rokolla, din categoria produselor de machiaj mie nu mi-au plăcut fondurile lor de ten. În rest, au produse de calitate, farduri în culori foarte frumoase, niște pudre colorante pentru obraz în nuanțe naturale. Iar prețurile sunt medii, plus că e tentant faptul că oferă mereu cadouri frumoase.
Mulțumesc !
Toma Aurora a spus…
Larisa, da, o pudră se consumă greu, atât una compactă cât și una pulbere. Mai sunt și excepții, îmi amintesc acum de o pudră ELF foarte ieftină pe care o consumam în mai puțin de o lună. Caseta pudrei seamănă ci cea a trusei de farduri. E foarte frumoasă și acea paletă, îmi place și mi-o doresc. Plănuiesc să plasez o comandă nouă prin februarie/martie pentru a-mi lua ceva nou de machiaj de la ei. :)
coco a spus…
nu am folosit niciodata pudra...:), acum ma gandeam!