Favoritele lunii septembrie



   Am să trec peste partea favoritelor din prima jumătate a lunii septembrie, perioadă în care am fost la mare și-am folosit în special produse de protecție solară, și-am să trec la preferatele de sezon,ca să le zic așa, cele utilizate după ce m-am întors.
    Pentru că am început să folosesc din nou fard de pleoape, în nuanțe închise de maro, mi-am făcut un bun prieten din baza de machiaj de la Bella Pierre (review aici). Nu am mai folosit altă bază în trecut, probabil există variante mai ieftine cel puțin la fel de bune, dar mie aceasta mi se pare foarte utilă, face fardurile să arate intens pe pleoape și să reziste de dimineață până seara.
   De la jumătatea lunii folosesc loțiunea cu 12% AHA de la Neoteric, pe față și pe corp. Pe față zilnic, pe corp de 2-3 ori pe săptămână. Până acum am consumat o treime din flacon (recipientul nu este umplut până la refuz atunci când este livrat), ceea ce înseamnă că în octombrie trebuie să comand un tub nou. Mi se pare foarte hidratantă această cremă și ușor-ușor observ că mă scapă de coșuri. În privința petelor nu am observat nicio schimbare pentru moment.
   Pensulele din setul pentru călătorii, mini, de la EcoTools, se înscriu printre favorite. Cea pentru pudră este nelipsită din geanta mea, e foarte moale și ocupă foarte puțin spațiu. Cea pentru fardul de pleoape este singura pe care o folosesc pentru aplicarea acestui tip de produs, mi se pare foarte ok. Mai multe fotografii și detalii despre ele puteți citi în articolul de aici.
   Am început să folosesc din nou pudra de la Oriflame din gama The One. Aceasta a fost singurul produs care mi-a plăcut cu adevărat din gama lansată de celebra companie, dar și mascara am consumat-o până s-a terminat tubul, deci aș putea număra două produse favorite din gama The One! Însă pudra mi-a plăcut în mod deosebit, are o textură fină și un finish natural.
   Multe bătăi de cap mi-a dat părul în ultima perioadă însă am reușit să-l țin cât de cât sub control mulțumită produselor de îngrijire. Balsamul de la Dove s-a numărat printre ele. Hidratant, plăcut parfumat și accesibil ca preț.

   Pentru că am decis încă de luna trecută să contopesc favoritele cu recomandările lunii, acum voi trece la partea a doua, cea a recomandărilor. Nicio carte citită luna asta, nu pot să zic că mi-e rușine de treaba asta. N-am avut timp, n-am citit, capitol încheiat! În schimb am urmărit câteva filme înspre finalul lunii și-am să le iau pe rând, în ordine descrescătoare.



    În frunte așez Cold in July (2014), o producție ce-l are drept personaj principal pe Michael Hall, ori Dexter Morgan pentru fanii serialului Dexter. De data asta nu interpretează rolul unui psihopat. De fapt...
   Ca să nu stric farmecul filmului, vă fac un intro aerat: 1989-Un bărbat însurat (Dexter adică), tatăl unui băiețel, împușcă un hoț intrat seara în casa sa. Tatăl hoțului mort dorește să se răzbune, însă este prins de poliție, chipurile, la timp, înainte să facă ceva concret. După care cel jefuit află că de fapt a împușcat pe altcineva și ajunge să se alieze cu tatăl presupusului mort, pentru a demasca acțiunile polițiștilor. Și-acum vine partea frumoasă. Poliția practic nu prea are nicio vină, efectiv nu se mai insistă pe subiect până la sfârșitul filmului, pentru că tatăl presupusului mort află că fiul său este un pervers ordinar și planurile se schimbă total. Foarte interesant filmul, mie mi-a amintit cumva de No country for old men.



   Pe locul doi așez un film mai vechi, pe care l-am ratat până acum: Sin City 1 (2005). O producție sub forma a trei povești separate, ce au însă și elemente comune. Filmul îți lasă impresia că citești o revistă de benzi desenate, e spectaculos ca și idee. Tot cu psihopați, criminali, multă acțiune dar și cu femei frumoase. 



   Iar pe locul trei plasez Coherence (2013), un film static, a cărui acțiune se petrece într-o casă. Membrii unei familii se întrunesc la cină, în seara în care cade o cometă. Și-atunci toți oamenii ăștia din casă au nu una, ci zeci de sosii, diferențiate doar psihic. Începe un joc d-ăsta de pleacă unul dintr-o casă în alta, de se amestecă de nu mai știe niciunul din ce casă provine. Filmul este SF, foarte interesant ca și idee, însă bazat în proporție de 90% pe dialog. Spre deosebire de cazurile anterioare, în film nu moare nimeni și nici de mari conflicte între personalitățile fiecăruia nu avem parte. Dar ideea cu cometa, care are și un precedent după cum aflăm pe parcursul filmului, e destul de reușită.
   Toate filmele le găsiți online, dând search pe Google cu titulul fimului+online subtitrat. Le găsiți și-n HD, dacă le preferați astfel.



    Pentru o bună organizare a meniului și a activităților zilnice, vă fac pe final o recomandare: o listă standard, pe care o puteți printa gratuit de aici. Nu este nevoie să mai dați click pe ceva, v-am trimis direct la sursă, acolo unde se află disponibilă lista. Mi se pare foarte ok pentru că permite și stabilirea unui plan de activități, are și bara aceea cu 9 pahare de lichide pe care trebuie să le consumăm zilnic, plus acel tabel pentru a nota dacă am făcut ceva sport. E destul de interactivă, căci trebuie să notăm/bifăm diferite chestii pe tot parcursul zilei și e ceva offline, mai aproape de gusturile mele. 

Comentarii

Feeric Studios a spus…
Balsamul de păr de la Dove mi se pare unul dintre cele mai bune încercate. Am testat chiar recent unul de la Joico și cu toată diferența de preț nu am simțit nimic benefic din partea lui. Cel de la Dove îmi place mult. De la consistența până la părul fin pe care îl lasă.
Debora Tentis a spus…
Multumim pt articol... iubesc acest fel de postari... pupic
www.farmacistonline.ro
Dorina a spus…
Trebuie neaparat sa vad Cold in July, pare pe gustul meu.
Asta seara ma vazut un film care mi-a placut: Florile din pod, maine urmeaza sa vad si a doua parte a lui, Petale in vant. Foarte reusit si diferit de ce am vazut pana acum. Daca vrei sa te uiti :P
Si mie mi se pare super bun balsamul Dove si miroase grozav :)
Pupici! :*
Toma Aurora a spus…
Dorinuța, chiar acum m-am pus să-l caut. L-am găsit pe filmeonline2013 și imediat am să mă uit la el. Mulțumesc pentru recomandare. Am încredere că e bun!
Toma Aurora a spus…
Debora, cu plăcere! Te pup!
Toma Aurora a spus…
Andreea, aproape am terminat primul tub și am cumpărat din DM unul nou. Îmi pare bine că am descoperit produsele Dove pentru păr, nu știu de ce m-am temut să le încerc până acum :).
Te pup!
Toma Aurora a spus…
L-am văzut și mi-a plăcut. Am să mă uit și la Petale în vânt, sunt curioasă ce se întâmplă cu cei 3, dacă o să continue povestea de dragoste a celor doi și dacă se vor întâlni cu mama lor.
E faina crema de corp, si eu o folosesc pe ten din primavara, pe corp nu prea am folosit-o vara ca nu-s asa cuminte cu aplicarea SPF-ul ca pe ten. Totusi, cand n-a mai fost scoasa din uz de soare, mi-a placut mult cum ramane pielea dupa aplicarea ei.
Dorina a spus…
Aaa, pe mine m-a dezamagit a doua parte. Nu prea mi-a placut deloc. Imi imaginam cu totul altceva. Nu a fost nici pe departe la fel de frumoasa ca prima :P
Toma Aurora a spus…
A fost perversă la propriu cea- de-a doua parte. Cătălina nu s-a uitat la prima, dar m-am uitat la a doua cu ea și mi-a zis că e un film bolnav deși îmbracă forma unei povești. Mie mi-a plăcut mult și partea a doua, planul răzbunării pe mamă a fost exact cum mi l-am imaginat. Eram convinsă că blondina o să se dea la domnul avocat. Însă evenimentele de la început m-au luat prin surprindere, nu mă așteptam la atâta perversitate :)). Mulțumesc pentru recomandare, Dorina. Nu-mi pare deloc rău că l-am văzut, chiar a fost ceva altfel.
Toma Aurora a spus…
Adina, citisem că e important să aplici SPF pe timp de zi câtă vreme o folosești, mai ales vara. Dar și acum, toamna, eu m-am ales cu câteva alunițe pe mâini, pentru că nu-mi dădeam cu loțiune de protecție solară și ieșeam la soare.Îmi place și mie, o voi cumpăra din nou și sper să observ ceva și-n privința petelor.