Experiența mea cu vopseaua Casting Creme Gloss


   Săptămâna trecută mi s-a pus pata să mă vopsesc, părându-mi-se că părul meu a devenit aproape blond din pricina soarelui. Am mers în supermarket și am ales nuanța 535 a vopselei Casting Creme Gloss de la L'oreal, un produs colorant fără amoniac, ce promite o rezistență de până la 28 de spălări. Aceasta avea să fie cea de-a doua experiență cu o vopsea L'oreal, din nefericire una eșuată ca și prima.
   Am pregătit amestecul conform istrucțiunilor, o singură cutie fiindu-mi suficientă pentru tot părul. Ba chiar a mai și rămas în flacon, pasta obținută fiind foarte fină, fluidă și ușor de aplicat pe șuvițe. După aplicare am așteptat ca vopseaua să acționeze preț de 20 de minute, așa cum era menționat, apoi am aplicat balsamul anume creat pentru protecția și fixarea culorii după vopsire. L-am lăsat 2 minute în păr, apoi l-am clătit. S-a clătit foarte repede, ca și vopseaua dealtfel.
   M-am pus frumușel să mă usuc cu foenul, când...surpriză maximă: părul nu se usca! După 20 de minute de insistat cu uscătorul părul meu arăta ca și cum ar fi fost dat cu ceară de sus până jos. Am zis ok, așa o fi vopseaua asta după aplicare, să mai așetpt o vreme să vedem cum decurg lucrurile.
   După două zile îmi spăl părul, iar îl bag la uscat, iar mă trezesc cu el îmbâcsit, mai ales de la jumătatea firului de păr în jos, înspre vârfuri. Schimb eu șamponul în ziua respectivă de 4 ori, spălându-mă prin urmare de 4 ori pe cap. La final, păr era la fel de murdar pe lungime, dar foarte curat la rădăcini. Dau să caut online, când ce găsesc: că unele balsamuri venite la pachet cu vopseaua de păr oferă acest aspect părului. Pe o perioadă nedefinită! 
   Nervoasă, o caut pe sora mea pe chat. Și o întreb cum stă cu părul, căci știam că se vopsise și ea cu aceeași vopsea, într-o nuanță deschisă de blond scorțișoară. Fără să-i zic de situația mea. Îmi zice că-și simte părul foarte murdar, dar că a mai pățit asta și cu alte vopsele. Pentru mine a fost pentru prima oară, fiind la a 100+ colorare a părului din viața mea.
   Dau iar să caut pe Google, să văd cum a scăpat lumea de reziduruurile lăsate de balsam și cineva recomanda bicarbonatul de sodiu amestecat cu șampon, urmat de clătirea cu apă îndoită cu oțet. Am încercat și a funcționat, după 3 spălări consecutive. Dacă n-ar fi mers, aș fi apelat inclusiv la soluția supremă recomandată: detergentul de vase, lăsat minute bune în păr. Evident, cu rezultate nu foarte benefice pentru sănătatea podoabei capilare, dar m-aș fi spălat și zilnic cu Fairy numai să scap de vârfurile cerate.



   Așa arăta iepurașul după vopsire, însă culoarea ciocolatie prinsă inițial s-a dus după atâtea spălări, iar iepurașul e acum pe drumul sigur înspre blondul închis de altădată.
   Lăsând la o parte toată treaba cu balsamul cel buclucaș, nici vopseaua în sine nu mi s-a părut deosebită. Culoarea nu e foarte strălucitoare și nu a prins foarte bine pe rădăcinile mele șatene, ci numai pe lungime, acolo unde părul este mai deschis. Rezultatul final diferă de cel de pe cutie. De asemenea, nu mi s-a părut mai blândă cu firul de păr decât vopseaua Garnier cu amoniac, favorita mea. 
   Nu uitați că aceasta este o experiență personală și este posibil ca acest produs să funcționeze diferit în funcție de tipul de păr al unei persoane!

Comentarii

Alexandra a spus…
Oau, ce ghinion! Eu am folosit Casting multi ani la rand si prietena mea la fel, amandoua negru. Am fost foarte multumite, luciu maxim, far fin, balsamul ala mi s-a parut de vis. Incerc sa nu mai folosesc produse testate pe animale si asa am renuntat si la Loreal, prietena mea inca se vopseste cu Casting si e la fel de incantata. Cazuri si cazuri.
Mie nu mi-a placut Casting, balsamul mi s-a parut ca un fel de aracet si, dupa trei vopsiri am sesizat ca imi provoca matreata si imi usca parul.
De curand am incercat Preference si, desi initial mi-a placut si am luat inca o cutie pentru urmatoarea vopsire, am sesizat ca iar observ matreata si varfuri cam uscate, desi exact cand m-am vopsit mi-am tuns cam 10 cm din par.
Toma Aurora a spus…
Alexandra, cred că depinde de tipul de păr. Eu tare mi-am dorit să-mi placă, de multă vreme mă țineam s-o încerc pentru că nu avea amoniac. Dar n-a fost să fie :(.
Toma Aurora a spus…
Adina, cam aceleași sunt și părerile mele. De la Preferance n-am făcut mătreață, dar a prins foarte aiurea, doar la rădăcini, deși aveam părul, pe lungime, mai deschis decât nuanța de pe cutie.
Claudia a spus…
Si eu gama asta folosesc de multa vreme, dar nuanta 1021 blond si sunt multumita. Nu-mi dau seama ce s-a intamplat la tine. N-am inteles prea bine in descrierea ta, dar banuiesc ca dupa cele 20 de minute ai spalat vopseaua (fara samponare) si dupa aceea ai pus balsamul.
Toma Aurora a spus…
Claudia, cred că de la acel balsam s-a îmbâcsit așa tare părul. Nu am mai pățit așa ceva cu altă vopsea, părul părea dat cu ceară pe toată lungimea.
Andreea Chi a spus…
Oribila experienta, vopsea care eu sincer nu am patitt asemena lucruri, doar cu o vopsea care nici dupa ce a actionat 40 de minute pe parul meu nu a reusit sa il deschida asa ca am cerut ajutorul prieteni mele: lamaia, care dupa o ora a deschis parul pana la blond.
Unknown a spus…
Eu am folosit-o si sint multumita de ea
E buna spre deosebire de alte vopseluri
Ramona11 a spus…
Nu iti poti deschide culoarea parului cu Casting Creme Gloss, deoarece nu contine decolorant. Poti doar sa il inchizi la culoare sau sa iti faci o nuanta asemanatoare, pentru reflexii :) Eu sunt satena si ma fac cu Ciocolata cu vanilie, sunt foarte multumita de ea :)
Ramona11 a spus…
Eu sunt foarte multumita de ea, ma fac singura si mereu mi-a prins uniform pe par :) Trebuie sa uzi parul, il stergi cu un prosop si aplici pe parul umed...eu las mai mult de 20 de minute, cam 30-40 de minute...pe urma clatesti parul foarte bine doar cu apa calduta, pana apa devine curata...iar apoi aplici balsamul de par pe toata lungimea parului, il lasi 2-3 minute si te limpezesti bine cu apa calduta...eu la sfarsit il limpezesc cu apa mai rece, pentru stralucire :) Imi place foarte mult balsamul, imi ramane parul foarte moale dupa ce ma vopsesc...mi se pare ca un tratament mai mult :) Nu mi-a ramas niciodata imbacsit sau ceva, il usuc cu pheon-ul mereu... Poate te ajuta cumva, desi au trecut doi ani de cand ai postat :D Apropo, culoarea ti-a iesit foarte frumoasa, o sa o incerc si eu :)
Anonim a spus…
Balsamul il folosesc tot timpul dupa ce imi curat parul de vopsea cu sampon
Probabil din aceasta cauza ti s'a imbacsit.Mie imi place vopseaua asta :)
Unknown a spus…
Nu cred ca e balsamul de vina, ci vopseaua. Mama mea s-a vost cu ea, dar si eu am folosit balsamul, pentru ca imi placea foarte mult mirosul. L-am folosit de mai multe ori chiar,de fiecare data parul a fost superb. Iar ea nu s-a plans cum ca i-ar fi ramas parul murdar. Oricum, imi pare rau ca experienta ta a fost una neplacuta.
Toma Aurora a spus…
Bună! Am mai citit păreri similare cu ale mele, dar şi multe recenzii pozitive. Sunt multe persoane care se vopsesc doar cu această vopsea semi-permanentă, fiind foarte mulţumite de calitatea ei. Aşadar depinde de la un păr la altul.
Anonim a spus…
Folosesc casting de20 de ani și este cea mai bună varianta. Nu înțeleg cum de ti-a trecut prin cap, să pui balsamul peste vopsea. După ce speli vopseaua cu șampon, doar după aceea folosești balsamul și apoi limpezesti parul din nou. Iartă-mă, dar aberație mai mare ca aceasta nici ca am auzit.
Toma Aurora a spus…
Bună! Evident că am aplicat balsamul după ce am clătit vopseaua, era la mintea cocoșului.
Anonim a spus…
Negru-albăstrui nu voi mai folosi niciodată, L'Oreal aiurea,o porcărie, deși a trecut ceva vreme de la vopsire încă mai pătez fața de pernă cu albăstreală, nu mi se pare normal!
Anonim a spus…
folositi vopsea de la gerocosen ,o folosesc de 20 de ani e foarte buna
Anonim a spus…
casting e o formula blinda, ingrijeste firul de par; nu e ok daca ai par alb
Anonim a spus…
Cea mai oribila vopsea L'oreal. Mi-am luat nuanta 388, care trebuia sa imi iasa un ciocolatiu inchis si mi-a iesit negru ca pana corbului, parca am par artificial in cap. Aveti vreo ideea cu ce sa il mai deschid? Sa imi iasa un saten - ciocolatiu mediu?
Anonim a spus…
Aveati deja parul vopsit sau natural?
Unknown a spus…
O intrebare se poate sa mai folosim vopseaua dupa un anumit timp..este deja preparata un flacon intreg dar deja preparata ..