Loțiune cu sclipici Golden Iris SABON



   Ce produs încântător!
   Exclam acest lucru încă de la început deoarece, trebuie să mărturisesc, multe produse de la Sabon mi-au plăcut dar acesta mi s-a părut de-a dreptul wow! Textura, parfumul, ambalajul, le consider a fi cu toate la superlativ. Dar să începem cu pași mărunți...

   Gama Golden Iris a fost lansată în perioada Crăciunului, a fost o ediție limitată bogat parfumată și plină de sclipici. Sora mea mi-a oferit setul de ziua mea, dar n-am apucat să umblu la produse așa cum trebuie până de curând. Din cauză că loțiunea de corp era strălucitoare nu vedeam niciun farmec în a o folosi atunci când stăteam înfofolită în haine groase.
   Cum a venit vara am scos-o la lumina zilei și am descoperit-o în toată splendoarea ei.


  Textura loțiunii e cel puțin ciudată. Pare un fel de iaurt nu foarte cremos, ceva gen NutriDay :D. Consistența e aerată și din această cauză se întinde rapid pe piele și nu se rămâne deloc lipicioasă ori vizibilă. 
  Mirosul... Chanel no5 în bună regulă! Nu doar notele de iris le au în comun ci o asemănare izbitoare din toate punctele de vedere: mireasmă vintage, ușor greoaie, persistență îndelungată, transpunere forțată într-o epocă apusă.

  
  Sclipiciul este discret și nu se vede decât în razele soarelui. Particulele n-au niciun fel de culoare și nu murdăresc hainele, fie ele și albe.


   Lista de ingrediente nu e deloc sfântă, dar m-am obișnuit cu acest lucru în cazul produselor marca Sabon. Tot o caracteristică de bază a acestor cosmetice o reprezintă ambalajele deosebite, masive, din sticlă groasă. Un produs Sabon cumpărat îți lasă mereu impresia că ai plecat acasă cu ceva valoros ori că ai bifat cu succes un cadou potrivit și pentru cea mai pretențioasă femeie. Recipientele Sabon cântăresc greu și la propriu și la figurat. Despre calitatea produselor nu pot spune mai mult decât că e ok: unele produse excelează, altele sunt mediocre.

   Loțiunea Golden Iris are un gramaj de 200 ml și costă 69 lei. Fiind un produs în ediție limitată, nu știu dacă se mai găsește în magazine, deși a fost lansat nu demult. De obicei produsele din această categorie dispar de pe rafturi în primele 2-3 luni de la lansare, fără ca stocul să fie refăcut după epuizare. Dar au fost și excepții, precum gelul șerbet Violet, care au apărut în magazine din când în când, cel mai probabil la cererea clienților.


Comentarii

ilda76 a spus…
Ai descris intr-un mod PERFECT produsele Sabon! Am aceleasi opinii si marturisesc ca nu le-as fi putut exprima astfel!

M-ai linistit in privinta acelui Body Lotion Rose tea pe care il am; mereu imi ridica semne de intrebare textura sa (tu ai prezentat-o delicat, eu as fi spus ca e precum laptele ce s-a "branzit"); altfel, imi place produsul!

Pupici, Aurora!
Ilda
Lavender Thoughts