Review: Ultraflesh Ultimate Luxe Lash Thickening Mascara


    Mereu m-am întrebat care sunt calitățile unui rimel cotat cu A+ de clienții magazinelor Sephora? Asta și pentru că eu am fost de obicei mulțumită de majoritatea rimelurilor low cost și nu am căutat mai mult decât acestea puteau să ofere.
    Cea mai scumpă mascara folosită până în prezent a fost Volume Shocking de la L'oreal, iar undeva sub ea în ierarhia prețurilor au fost rimelurile de la Revlon, Bourjois, Max Factor și Deborah. Cu excepția celor produse de ultimele două firme menționate, celelalte m-au dezamagit datorită texturii uscate a pastei colorate. Chiar recent am avut o astfelde problemă cu un rimel pentru volum de la Bourjois, potrivit probabil pentru femeile care îți doresc gene cu aspect foarte natural.

   Mascara Ultraflesh de la Fusion Beauty este ediția gold a mascarei cu cap de panteră, lansată la prețul de 26$ în magazinele Sephora (nu știu dacă și în cele in România). Se prezintă într-un ambalaj luxuriant,cu un cap elegant de panteră cu urechiuțe mici, confecționat din metal. Capul de animal nu se deșurubează, ci partea opusă:


   De capătul auriu stă prinsă o periuță medie ca și lungime, cu peri din plastic, de diferite dimensiuni. Un șir de peri este mai înalt decât celelalte și cu ajutorul lui poți separa genele fir cu fir sau poți scăpa de surplusul de mascara.



    Rezultatele acestui rimel rezultă din fotografii: alungire, volum, culoare intensă dintr-o singură aplicare. Rezistă de dimineața până seara fără să se scuture și fără să îmi irite ochii. Pe unele bloguri a fost apreciat pentru aspectul de gene false pe care îl crează după aplicarea în mai multe straturi, dar nu am testat încă această metodă, mai ales că în aceste momente mă confrunt cu niște ochi sensibili, din cauza vântului de afară.
   Rimelul are 8 ml, expiră în 3 luni din momentul deschiderii flaconului și costă 70 lei, la reducere, pe Strawberrynet. Din punctul meu de vedere își merită banii, mai ales că prețul său nu e cu mult mai mare față de un rimel Revlon sau L'oreal. Mă tentează și varianta clasică, în ambalaj negru, mai ales că are un preț mai redus ( cu 40%).

Comentarii

Alexandra a spus…
Ce design fain are!!!
Rezultatul este vizibil.
Pupici!
Ramy's Blog a spus…
eu de ani de zile folosesc mascara l'òreal double effect si imi place fff mult, doar ca in ultimul timp nu prea il mai vad prin magazine... in Italia deloc... l-am vazut in Real craiova dar nu erau sigilate si se vedea ca au fost deschise, asa ca m-am lipsit. :( cred ca in curand o sa schimb modelul sau brand-ul.
Maya Secret a spus…
Arata foarte bine, dar ar fi fost si mai ok daca ai fi pus o poza in care privesti inainte, astfel ne-am fi dat seama mai bine de puterea lui de curbare. Trebuie sa recunosc ca prima data cand am vazut poza pe FB am crezut ca este vorba despre o pereche de gene false. Il vreau si eu pe negru. :D
Simona Tucu a spus…
Pfff, ce fain e, din absolut toate punctele de vedere (mai putin al pretului) :P Nu m-ar lasa sufletul sa dau in mod constant atatia bani pe el!
ilda76 a spus…
Arata superb genele date cu el!
E in mod cert un produs bun...

Ilda
Lavender Thoughts

Dana M a spus…
Efectul este superb! Imi place la nebunie as incerrca si eu insa genele mele sunt foarte capricioase si de ani buni am ramas fidela unei singure mascara de la L'oreal cea cu doua capete. Oricum tie iti face niste gene fabuloase!
MoGio a spus…
ehhe , se vede clar ce poate sa faca :)
Irina a spus…
Eu folosesc de ani de zile Maybelline (cel galben) si sincer indiferent daca am primit vre-o alta mascara tot aceasta a ramas preferata.
Face genele lungi ,lungi si stufoase :)
Imi place ambalajul.
Pupicei ,sa-l stapanesti cu drag.
Alice wonders a spus…
Tu oricum ai gene frumoase, dar chiar ti le pune in valoare.
Criss a spus…
Foarte bine arata. Se vede bine diferenta, chiar isi merita banii :* :*
Alina a spus…
au! il ador, il ador!!!! :) arata grozav!
Vision By Mila a spus…
misto, rezultat a la Telescopic.. poate incerc si eu..
Ce misto e rezultatul!Chiar pare ca-si merita banii :)
Mihaela Pojogu a spus…
Le separa frumos, e grozav!!
Anonim a spus…
Ambalajul e supeeerb! Nici nu e asa scump daca isi si face treaba bine.
Lavi a spus…
Arata f bine. Eu sunt pe vecie fidela Max Factor False Lash Effect insa as mai incerca si altceva de curiozitate :)