Cizme noi :)



   Anul trecut mi-am promis ca nu imi voi lua cizme gen UGG pentru ca ultimele cumparate s-au lasat foarte tare in partea din spate si ma udam de fiecare data in ele. Și acum țin minte cum m-a prins un potop și mi-au înghețat picioarele până acasă în cizmele ude fleșcă.
   Dar...cand am intrat pe un site descoperit pe blogul Elei si am vazut cizmulite colorate nu am putut sa ma abtin. Am asteptat Black Friday pentru ca se anuntasera ceva reduceri pe site, dar cizmele acestea nu au fost incluse in promotie. Asa ca le-am comandat tot de Vinerea Neagră, la preț întreg și marți le-am ridicat de la poșta.

   Pentru ele am plătit 96 de lei cu tot cu transport (taxele au fost de 14 lei prin prioripost, dar le-am impartit pe jumatate cu sora mea, iar cizmele au costat 89 de lei). Unele persoane au spus pe pagina lor de Facebook ca au vazut modele asemanatoare c 60-70 de lei, dar eu personal le-am vazut numai pe rosu, intr-un magazin de langa Universitate (langa TCM, mai exact) unde costau 160 de lei. Aveau doar pe rosu si pe crem, iar eu imi doream verzi caci a avut sora mea acum multi ani o pereche cu o astfel de culoare și mi-a ramas gandul la ea.


  Eu sunt mulțumită de aspectul lor, de faptul că au o formă fixă și sunt impermeabile, foarte groase,imblanite și categoric sunt cele mai vesele cizme de tip UGG pe care le-am avut vreodată. Din cate am observat tot pe Facebook, magazinul are și desfacere fizică  în Express Bazar București.

   În altă ordine de idei mai sunt doar câteva zile și ia sfârșit superblog și alte câteva campanii la care am participat și abia aștept să mă reapuc de review-uri, wishlist-uri și alte treburi care îmi făceau plăcere în trecut.


Comentarii

Andreea♥ a spus…
Am si eu o pereche pe negru, sunt foarte calduroase si merg la zapada. Imi place mult nuanta asta de verde. Sa le porti cu placere!
M and M a spus…
Sunt foarte dragute. Sa le porti sanatoasa :*
Catallina a spus…
Vaaaaai, ce-mi plaaac!! Si asta pentru culoarea lor!!Sa le porti cu mare drag!!!
MidSummer Blog a spus…
Sunt frumoase :X Sa le porti sanatoasa :*
Oana a spus…
Si la mine in oras (Botosani) am vazut cu 50-60 de lei, nu retin exact pretul, pe mai multe culori, inclusiv verdele asta frumos. Chiar si asa, sunt foarte frumoase, si mie mi-a ramas gandul la ele cand le-am vazut; fata de celelalte ugg-uri, acestea sunt dintr-un material care nu se uda, iar talpa, la fel, e mai tare, daca retin bine. Sa le porti cu mare placere! :)
Anonim a spus…
Mm sunt super frumoase,nu dragute nu simpatice.Frumoase!
Oana a spus…
Ce frumoase sunt!Sa le porti sanatoasa!Oana
MoGio a spus…
Bestiala culoarea , numai buna pt vremea asta :)
Unknown a spus…
imi plac mult de tot!!!
Anonim a spus…
http://www.facebook.com/haineincaltamintede.dama.9
Anonim a spus…
cum fac sa ii cumpar?

Toma Aurora a spus…
Bună! Am precizat că le-am comandat online de pe depurtat.ro. Nu știu dacă anul acesta mai sunt disponibile, căci eu le-am luat în noiembrie 2012.