Tag: 25 intrebari

Am preluat acest tag de la Sunshine!

Cine vrea sa il completeze este rugat sa il ia si sa  raspunda la intrebari!

1.Ai vreun animal ? 
 
Da, am 5 pisicute si 3 caini pe care ii iubesc foarte mult.
 
2.Numeste 3 lucruri care se afla acum langa tine.
 O sticla de Nestea, agenda, portofelul :)) portofelul gol!

3.Cum e vremea de afara in momentul asta?
Oribila. Este super frig si ploua neincetat de 48 de ore.

4.Conduci?
Nu conduc si nu cred ca o sa o fac prea curand. As vrea sa am permis, dar as prefera sa circul cu mijloacele de transport in comun sau sa cedez altcuiva locul de la volan.

5.La ce ora te-ai trezit azi dimineata?
La 7 jumatate, dar am mai stat 3 ore in pat :))

6.Cand ai facut ultima oara dus? 
Ieri. Azi mi-a fost prea frig. Am zis ca mai rezista pana maine. Azi oricum nu am iesit din casa, deci nu am fost un pericol public.
 
7.Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat?
Sfidarea. Un film deosebit, despre evreii bielorusi care au  rezistat opresiunilor din timpul celui de-al doilea Razboi Mondial. Un film care surprinde pretioase valori umane: devotamentul, respectul, prietenia, recunostinta.

8.Ce scrie in ultimul mesaj trimis?
"Okyyyyyyyyyyyy. Imi iei si mie Click pentru femei cu cartea?" :))))

9.Ce ton muzical ai la telefon?
Joe Cocker-Unchain my heart


10.Ai vizitat alta tara?
Nu, din pacate nu.

11.Iti place sushi?
Nu am mancat niciodata, dar urasc pestele, indiferent de modul in care este preparat.

12.De unde iti faci cumparaturile?
Cosmeticele mi le cumpar de pe internet, din Dm, din catalogul Avon, din magazinele Sabon.
Hainele mi le cumpar fie online, fie din mall (cel mai adesea cand sunt reduceri), din outleturi, din magazine sh. Am si haine foarte scumpe si haine pe care am dat foaret putini bani. Toate insa sunt luate dupa acelasi criteriu: daca imi plac, nu mai conteaza de unde le cumpar!

La capitolul mancare: preferatul meu pentru dulciuri este Lidl (fostul Plus). Ultima data mi-am luat dulciuri de 100 de ron si le-am mancat in 2 zile. Au fost super-delicioase: cam tot ce se gaseste in mod obisnuit prin strainatate. 

13.Iei medicamente ca sa poti sa dormi?
Niciodata. Maxim un ceai sau un pahar de vin tare, ca sa stiu o treaba sigura :))

14.Cati frati ai?
O sora!

15.Ai laptop sau desktop?
Ambele. Dar momentan urasc laptopul. Mi se pare ca stau prea aproape de ecran si ma dor foarte tare ochii dupa 3-4 ore. Asa, la desktop nu am nicio problema.

16.Cati ani o sa implinesti la urmatoarea aniversare?
23. Dar mai este ceva timp pana atunci. Cand eram adolescenta ma gandeam ca fetele dupa 20 de ani trebuie obligatoriu sa se casatoreasca, pentru ca deja sunt super mature. Dar acum constat ca nu e prea mare diferenta intre cea care sunt acum si cea care eram acum 5 ani, spre exemplu.

17.Porti lentile de contact?
Nu, dar am purtat. De ce? Ca sa am ochii albastrii. Le-am purtat aproape o luna de zile si nu prea m-am inteles cu ele, nu ma acomodasem sa le simt in ochi. Ma enerva mai ales faptul ca toata lumea ma intreba : "Ti-ai pus lentile?"

18.Iti vopsesti parul?
Da. In ultima vrema l-am vopsit aproape lunar. Imi plac nuantele naturale, cat mai apropiate de culoarea naturala . Am fost si negru albastrui cand aveam 16 ani. Din fericire pentru mine, am scapat in cateva zile de negrul din par.  Am fost si blonda (o nuanta medie) si mi-a placut un pic, dar parul arata mult mai deteriorat.

19.Povesteste-mi ceva ce vrei sa faci astazi.

In primul rand cred ca voi face putin aerobic cu viteza melcului. Apoi ma voi baga la tv si ma voi culca regeste in caldurica.

21.Care este topping-ul preferat de pizza?
Hmmm. Cel mai mult imi plac ciupercile de  pe deasupra pizzei.


20.Cand ai plans ultima oara?
 
La reclama cu fluturele de la Cosmote. Acum m-am maturizat si mereu ma gandesc : "E doar publicitate. Hotii astia de la Cosmote!!! Ataca la punctele sensibile! " 
 
22.Ce preferi hamburgerii sau cheeseburgerii?
Nu imi plac niciunii.

23.Ai stat vreodata toata noaptea treaza? 
Nu numai ca am stat treaza o noapte....am stat o data 4 zile treaza impreuna cu sora mea si am facut cercei si brose pentru un eveniment de Craciun. Ea saraca se mai ducea si zilnic la Bucuresti, dar nici eu nu stteam pe roze- faceam non stop la accesorii.

24.Ce culoare au ochii tai?
Caprui, o nuanta inspre rosu-aramiu. Dar am si momente in care se fac negri ca smoala. O  fata s-a si certat cu mine o data si mi-a zis ca parca aveam ochii verzi. Si asta era inainte de treaba cu lentilele, asadar este posibil sa se mai faca si verzui uneori.


25.Poti sa simti diferenta de gust dintre Pepsi si Coca Cola?-
Da. Si Cola e mai buna! ;) Dar nu pot sa fac diferenta intre Chio si Lays :)) Deci, cred ca am o problema mai grava.

Comentarii

Gina Cristiana a spus…
:)il voi prelua si eu. Mi-am dat comanda de fondul de ten de la Vichy :D deabia astept sa imi vina. :*
Toma Aurora a spus…
Super, Ginutza!



Pot spune ca esti o norocoasa deoarece multe fete mi-au dat mesaj vineri ca nu l-au mai prins in stoc.


Te pup si spor la completat tag-ul!
sunshine a spus…
"mi-am luat dulciuri de 100 de ron si le-am mancat in 2 zile" =)) Esti de-a mea:>
Lucia Popa a spus…
Imi pare bine ca te-am descoperit. Imi face o asa placere sa iti rasfoiesc paginile. te pup !
Toma Aurora a spus…
Sunshine, super! Sa facem un fanclub al iubitorilor de dulciuri! :))
Toma Aurora a spus…
Multumesc, Honey!

Si mie imi place foarte mult blogul tau si pisoiul tau cu pete tarcate!
Anda Zelenca a spus…
M-am cam regasit in raspunsurile tale!:))

Te pup!:*