Guest Post: Review sampon L'Oreal Force Vector


Aceasta este o postare pe care o scriu conform celor spuse de cea care a folosit samponul L'Oreal Force Vector, adica sora mea :).

Ea a utilizat samponul cel putin o luna si dupa cum puteti vedea din imagine a consumat cca. doua treimi din continut. Parerile ei dupa utilizare sunt urmatoarele:

" Acest sampon are o aroma foarte placuta, care dispare din pacate dupa ce imi usuc parul. Ca si consistenta arata ca un gel transparent, destul de dens si nu exista pericolul ca el sa curga din abundenta prin orificiul capacului in cazul in care recipientul cade pe undeva sau se rastoarna.

La prima samponare nu face mai deloc spuma, de aceea sunt nevoita ca la fiecare spalare a parului sa ma samponez de doua ori. De asemenea, este nevoie de o cantitate destul de mare de produs pentru a acoperi tot scalpul cu spuma; as zice o cantitate dubla fata de un sampon normal.

Curata destul de bine parul din doua samponari si am observat ca pe alocuri mi-a aparut matreata. Am observat ca parul arata intradevar mai bine decat inainte, varfurile parca nu mai sunt la fel de aspre si despicate, iar rezistenta firului de par a crescut. La acest capitol pot spune ca samponul s-a tinut de cuvant :).

Raportul pret-calitate nu mi se pare deloc avantajos. Samponul costa 52 de lei si prefer sa mai pun 15-20 de lei si sa imi cumpar samponul L'Occitane cu uleiuri esentiale. Acela se consuma foarte greu (4-6 luni) si nu face matreata, este mult mai hranitor si face multa spuma).

Mi-ar fi placut sa utilizez acest sampon in combinatie cu un balsam/masca din aceeasi gama, probabil ar fi avut rezultate mai bune! Nu il recomand in niciun caz persoanelor cu parul foarte des pentru ca acestea ar consuma probabil sticla din 3-4 utilizari.

Nota mea finala pentru acest produs este: 8."


Comentarii

Liliana a spus…
E prima data cand aud de acest sampon. Pretul sau este de 52 de lei sau s-a strecurat o greseala de dactilografiere?

Iti multumesc pentru scrierea acestui review. Citesc cu drag ceea ce scrii pe blogul tau, pentru ca ai un stil clar si concis si pentru ca nu faci greseli de ortografie :-). E foarte enervant sa citesti un text in care, la fiecare 5 cuvinte exista o astfel de greseala.
Toma Aurora a spus…
Liliana,
In primul rand iti multumesc pentru cuvintele frumoase pe care mi le-ai adresat.
Pretul samponului este de 52 de lei, se gaseste doar in saloanele de coafura sau pe site-urile de specialitate, cum ar fi carespot.
Este un sampon ok, dar nu face mai mule decat unul normal, asadar nu isi merita banii .

Te pup!